No balance or credit carries over. After putting my review on this site, I got a response from Personalized Mall. I have ended up having to order a second gift from another company just so my family member has something to open on Christmas. I sent an email, and still haven’t received a response. Did not arrive by Christmas! Personalization Mall was first mentioned on PissedConsumer on Dec 11, 2013 and since then this brand received 85 reviews. Your experience can help others make better choices. On 12/15, I got a message saying that it was shipped. They will reach out directly if necessary. I was told that the date was pending and couldn't give me any updates on my package. I agree with the other reviewers that have written something. It said that my package arrived in St. Louis on Dec. 16 at 4:46 am and then departed Des Moines IA on Dec. 16 at 4:51 am. On hold at hours at a time. Their shipment is bad to Canadian orders. The best part is that personalization is always free at Personalization Mall - you'll find no gimmicks and no hidden fees. Personalization Mall is a top merchant due to its average rating of 4.5 stars or higher based on a minimum of 400 ratings. Ordered some Christmas and bereavement gifts on November 28, 2020. Join the 470 people who’ve already reviewed Personalization Mall. Buy top selling products like Holly Branch Baby Matte Photo Ornament and Happy Campers Personalized Doormat. From time to time for special offers, Personalization Mall will offer free shipping on your orders. However, i used the tracking numbers to check and noticed that THE ITEMS NEVER MOVED! It said that my package arrived in St. Louis on Dec. 16 at 4:46 am and then departed Des Moines IA on Dec. 16 at 4:51 am. Personalization Mall ranks 49th among Gifts Other sites. I tried contacting the company and have never received a response. Only the latest review will count in the company's TrustScore. Browse our selection of the top rated Christmas gifts. © 2021 Trustpilot, Inc. All rights reserved. No one to pick up phone and wont reply to emails. You may continue to request a refund via email or phone with our customer service team if you so choose. Please beware of this site.Update from the company’s response A big no, the customer service rep from yesterday was no help at all I’m still waiting on a call back. I will never buy from this company again. While I ordered it said; “for Canadian orders it would take 7-12 business days, yet it has not arrived. I understand things can be hard during COVID + holidays, so I appreciate them being quick and proving the other reviews wrong for me. I should not be initiating inquiry. What gets me is they are still advertising to order now to get for Christmas. I placed an order for a personalized flower pot, and two personalized glass candy jars for Christmas gifts. They will reach out directly if necessary. Share your voice on ResellerRatings.com They will reach out directly if necessary. DO NOT SHOP HERE. While their merchandise is cute, the aggravation isn't worth it. !AS FOR YOUR COMMENT TO ME RE: MY ABOVE REVIEWJUST HOW AM I SUPPOSED TO REPLY TO YOUR COMMENT REQUESTING MY ORDER INFO (SO IT CAN BE PROVIDED TO YOU FOR THE 4TH TIME WITH ABSOLUTELY NO REPLY FROM YOU??) He let me know that he thought my orders had been lost by carriers, so he entered the replacement for me. When the Free Shipping code are active, simply add any qualifying merchandise to the shopping cart OR meet the promotional minimum order value, then proceed to the checkout page. We are very sorry to hear about these issues with your order and can definitely understand your frustration. If I could give 0 stars I would. Shop for personalization mall at Bed Bath and Beyond Canada. I have all positive reviews on google I'm never one to post bad things. Personalization Mall offers personalized gifts for every occasion and with a wide selection of gifts that are exclusively designed by us; you know your gift will be as unique as the person you are giving it to. (Expires:04/30/2021) Thanks for letting us know, we are thrilled to hear you are enjoying your personalized mug! They will reach out directly if necessary. I have just sent another email but from the looks of the reviews....I highly doubt they will return the email. Never will place an order thru this company again. This is not the first time I’ve ordered from Personalization Mall and everything has been great. Personalization Mall Overview. No returns unless defective. On December 21, i went to this website and wrote some reviews, then someone replied to my message on this website. This fragile item was barely wrapped in any packaging material, of course it was going to break! It has been sitting one state over for over 2 weeks??? Horrible company buyer beware. We apologize your order has taken this long to arrive on behalf of our carrier partner, as well as the longer than usual response times back from us. I will advise others to do the same. Can you please provide your order number so that we can assist you further? This company has the worst customer service available. Still no help in tracking the package or them showing any concern at all. Nobody answers the phone there. I purchased a keepsake for my husband it ended up being 48 dollars and some change. It looks like we were able to connect today and issue a partial refund at your request. Ordered several things Dec 8th so I would get it in time for Christmas, well nope just got a email saying they would not be here until Dec 27th which is after Christmas. I ordered two gifts off of here for my parents (the customizable heart plaques), and then read reviews and I was honestly kind of nervous after doing so. I planned to used these items as Christmas gifts for my family members. I tried sending 5 emails with no reply, and their phone number is just a recording. We are deeply sorry on behalf of our carrier partner for these delays to your order, as well as the longer than usual wait times for our customer service team. It looks like you were able to connect with one of our customer service associates yesterday regarding your concerns. Just that response let me further no they could care less about the meaning behind this purchase. At time of sale 7-10 days delivery. Hey, Courtney. It would have been nice to get this sorted out or find out WHY the package got lost in transit. Well, you guessed it -- no handles! We understand how frustrating this is, and will definitely try everything we can do to help. We apologize for the confusion here, as well as the delivery delays on behalf of our carrier partner. Ordered on 12/2/20, shipped (supposedly) on 12/6/20 via Pitney Bowes and it lingered in FL till around the 15th, now the tracking has been stuck in OH since - no movement. My order has been “in transit” since 12/12/20, it is now 12/23/20 with no response to my emails, forget about reaching PM it’s just a recording. YOU DON'T READ OR ANSWER EMAILS NOR DO YOU ANSWER YOUR PHONES!! Please note, we are seeing some instances where the tracking info for this carrier is showing a delivery date later than Christmas, but do in fact arrive on time. Thanks for your continued patience, Jennifer. Your experience can help others make better choices. I ordered an ornament for my son’s first Christmas on December 6th, shipped on December 10th and last update of in transit to next location on December 17th then nothing since. We appreciate your continued patience, Linda. I was able to check status on my order. Not the greatest first impression. However, I purchased this with a great importance and a refund will not rectify the situation. After putting my review on this site, I got a response from Personalized Mall. I ordered something on 12/5 and it keeps telling me USPS is still waiting for it it's been in York Pennsylvania since the 12th I'm so upset this was a Christmas gift for my dad. Join the 470 people who’ve already reviewed Personalization Mall. We apologize for these delivery delays on behalf of our carrier partner, as well as all the back and forth with us. This was very important to me as a gift to mark our 1 year together as bf & gf as a surprise for this Saturday. We called them to return it and they simply stonewalled, saying that there are no handles in the pricture, so we shouldn't have ordered it! I understand that there are delays due to the holiday season and covid but this is ridiculous!! Online Shopping in Burr Ridge, IL. Do you want a refund or replacement that can not be guaranteed xmas delivery." We appreciate your continued patience, Courtney. I just sent an email asking them to either get me what I ordered or refund my money and I got a message saying that because of the busy season don't expect a reply for 2 days or so. They absolutely do not respond to emails. Hey, Alicia. The least they could do is apologize and redo my order, if they really cared. I wish I could post a good review but this company does not seem to care. I ordered way ahead of time just to aviod such issues. It said "lable created," but i did not see it moves like last time. This is a sham, the company is charging extra shipping fees and shipping regular delivery...never again. They have made several inaccurate statements...I have no patience and zero expectations from them. Rest assured, we do still expect your order to arrive in time for Christmas. Reviews from Personalization Mall employees about Personalization Mall culture, salaries, benefits, work-life balance, management, job security, and more. On December 22, i got and FeDex Tracking number. I ordered a gift 13 days ago called “#1 dad personalization” from personalizationmall.com. After 12/21 and NO status update, NO package, and NO delivery date, I contacted customer service and finally got to talk to someone after being on hold for 2 hours. Shop now!. Horrible customer service - I ordered a Christmas present on 11/30 and I still haven’t recieved it 3 days until Christmas and I keep getting the runaround with no tracking updates. The package has arrived. If this changes in the future we'll keep you updated. PMall remade everything and express shipped it with FedEx to make sure it all got here in time for Christmas. I live in Canada and have it shipped up and it doesn’t usually take that long to get to me and very nicely packaged and have never had any problems with damaged items. Don't think it is possible for a package to get from St. Louis to Des Moines in 5 minutes. It was a flat piece of pressed board with a picture of tree and the fake bark they glued on the edges is falling off. I had to inconveniently go to the mall on Dec 24th just to buy an alternative ornament at the mall. Personalization Mall was first mentioned on PissedConsumer on Dec 11, 2013 and since then this brand received 68 reviews.. Personalization Mall ranks 24 of 198 in Events category. Fortunately, I had another gift to give my son so he would at least get one gift for Christmas. As of 12/27, still no package and no delivery date. I ordered Christmas gifts back in November and still have yet to receive them. Do not buy from this company. It is now 12/23/20 and I have yet to have my order or a simple response from my emails. I can't believe I have to give a star rating to something I believe is a huge scam. Ordered gifts for a 21st bday on 11/30. Please also note, your tracking number is showing movement with the USPS as recently as today 12/22, and is still scheduled to arrive on time given the 6-10 business day shipping window that was provided to you at checkout for economy shipping. Hello, Chuck. I emailed the shipping company they said it’s with USPS. Ordered christmas gifts 2 weeks ago dont have them either. Calling doesn't help because they never answer. All content is posted anonymously by employees working at PersonalizationMall.com. I am going to forward your order details and comments to our customer service management team immediately so that they can review further. I keep checking the shipping information, but USPS doesn't show even having received my order. Thanks for reaching out and providing your feedback. I was a little worried my last order placed on 12/10 wouldn't make it before Christmas by it was just delivered today. This is just bad business. Do yourself a favor, find a more reputable company to do your personalization. | Read 41-60 Reviews out of 489 Please let us know if there's anything else we can do to help, and we again apologize for any frustration associated with your order. No respose, or updates or anything!! Whether you’re shopping for your family or friends, these gifts are sure to please. Can you please provide your order number so that I can help investigate and escalate your concerns accordingly? I only received part of my order. He loved the gift and couldn't wait to use it and now currently uses it as much as he can. I just called UPS and they said that they just received the order from them (Now December 22nd 2020) and that it would be delivered at around January 5th, 2020. Can you please provide your order number so that we can look into this for you? I would’ve ordered somewhere different if I knew ordering on December 6th meant it wouldn’t be here by Christmas. I tried emailing and they come back "unable to deliver". YOUR PRODUCTION TEAMS are doing great!! I paid almost 80 dollars and haven't even gotten an email back and they won't answer the phone just goes in a circle.614916086. Impressive!!! I trusted PM with my Christmas order because they are a part of such great companies like 1-800-Flowers, Harry & David, and the Popcorn Factory. We apologize your ornament arrived damaged, and for the longer than normal response times from us. I will definitely be writing another review!!! They charged almost 12 dollars for shipping. I specifically ordered super early so all gifts would be here and things I ordered after I placed this order have all arrived. If there is anything else we can do to help please let us know. The overall rating of the company is 2.1 and consumers are mostly dissatisfied. Not valid for corporate store items. Personalization Mall Free Shipping Canada September 2020. I have placed 3 orders since 11/30 and received all 3 orders. We had seen other, non-personalized cutting boards with handles cut into the underside, at the ends. Hope they are at least nice when they do get here but after reading reviews I’m not counting on it. Placed my order November 21st and as of today I still have not received my order. I will forward your order details and comments to our customer service management team immediately for review. I find it the easy route to offer a simple apology and refund. We wish you and your family a happy holidays. The WORST customer service EVER!! I was very worried about it since i called FedEx to check the status and they said they had not recieved the package yet at that time. I too will be calling the BBB. It is December 23rd. Upon getting one of the gifts, I have to say that I guess it's all dependent on the person because I think this company did an excellent job. Will never order from them again. Ok this place is the WORST. Could you please provide your order number so that we can assist you further? I will forward your order details and comments to our customer service management team so that they can review this. This is absolutely ridiculous! Does not ship to PO boxes. Shipping not included. After I purchased (no returns), now the delivery date was pending. 36 reviews for PersonalizationMall, rated 1.00 stars. This is the PersonalizationMall.com company profile. Then December 7, 8, 9, 10 and so on. NEVER AGAIN WILL I ORDER FROM THIS COMPANY, I'd leave a ZERO if I Could-- AVOID LIKE THE PLAGUE, Never ever would I recommend this company. Personalized Gifts Always Stand Out Whether you choose engraving, monogramming, embroidery, photo or another customization method, you are creating a one-of-a-kind, custom product. The order was placed on 11/27/20. Hey, Linda. I am so EXCITED and HAPPY. Ordered on the 12th and was told it would arrive in 7 business days. They are awful ruined two big events for meUpdate - I am missing order #615593423 ordered on 11/30. Don't think it is possible for a package to get from St. Louis to Des Moines in 5 minutes. Their response was "It probably got lost in transit. We again apologize for all the delivery delays on behalf of our carrier partner, and appreciate your patience throughout. Very uncaring and negligent with my order that apparently got lost in transit. The overall rating of the company is 2.1 and consumers are mostly dissatisfied. Hello, Dara. We appreciate your continued patience, Charlene. Thanks for your continued patience, Carol. Called on Monday, 12/21....after being on hold for over 30+ minutes, the line was disconnected. I could’ve driven the hour and a half to Monroe NJ and gotten it myself. gift. Personalization Mall ranks 366 of 3096 in E-commerce category. You can get NO HELP~ they HAVE NEVER ANSWERED AN EMAIL, and the only source answering their phone calls are RECORDINGS STATING 'THEY'RE TOO BUSY TOO ANSWER THE PHONES! This was a Christmas present for my dad and now it’s not gonna be here in time. December 6th still not enough time for Christmas delivery. I have 16 emails from them about the two items I ordered.